Inge kul..

Jag har gått och trott att jag ska få vara ledig måndag och tisdag nästa vecka eftersom jag frågade långt i förväg då jag behöver lite ledigt emellan det här jobbet och de nya, med flytten och allt. Men nej, jag får inte vara ledig! Blev jättearg faktiskt....För vi ska flytta mig på söndag oc jag ska ha besiktning på lägnheten på måndag morgon så sen har jag ingenstans att bo måndag-tisdag....
Det är bara tur att man har schyssta vänner som ställer upp så man har någonstans att sova.

Och nu på senaste har jag blivit mer yr igen och fått lite domningar. Not funny! Men de e stressande att byta jobb och flytta....så jag förstår ju varför..men de är ändå inte kul...

Nehepp, nu har jag gnällt klart..ska iaf flytta på söndag:) Det ser jag fram emot!

Ha de bra
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar