Nu är allt över

Det har hänt en del nu, eller hänt och hänt men Julen har varit och Nyår har passerat förbi.Försökte lägga in meddelanden via mobilen eftersom jag köpt en ny; en Samsung Galaxy SII:) Än så länge är jag väl rätt nöjd, det är som alla säger, de laddar ut väldigt snabbt men det är väl inte så konstigt när man sitter med den typ hela tiden och surfar och håller på. Är dock lite irriterad på att blogspot-appen inte verkar funkar...:(

Jaja, Julen var det ja. Den firade vi i Värnamo, hos Marcus föräldrar. Det var mysigt, jag fick lite julklappar men de känns lite skumt när Marcus får massor och man själv några få. Men såklart vet man ju att det ska vara så, man är inte släkt med dem som är där och hans föräldrar köper ju såklart mer till honom. Men jag måste erkänna att man blir lite som ett barn på julafton och vill ha lite grejjer iaf:P
Men det var mysigt som sagt, mycket släkt och god mat. MASSA julgodis som hans mamma gjort. Hon är väldigt duktig på mat, bakning osv.
Dagarna efter jul red jag med hans mamma och vi tog det lugnt och slappade en hel del, väldigt skönt. Hade gärna haft ett par lediga dagar till men vi var tvugna att åka tillbaka den 26:e eftersom vi skulle jobba den 27:e.

På nyår var vi hemma hon mina föräldrar, då fick jag lite mer julklappar, från pappa:) Jo, bara från honom, vi hade bestämt att vi skulle köpa julklappar till en person och så drog de lott hemma om vem man skulle köpa till och sen köpte vi för lite mer pengar istället.
Jag fick typ allt jag ville ha! Solsidan, säsong 1 & 2 och en Leila bakar-bok:) Sen önskade jag mig ju Både Harry Potter och Sex and The city-samlingsboxar, men hallå, de är väldigt dyra! Jag trodde aldrig jag skulle få bådasäsongerna av Solsidan:) De är ju SKITbra!

Sen firade vi iaf nyår tillsammans med familjen och Jeaneth och Micke som kom till Norrhult plus att Fredrik hade sina kompisar där, så vi festade lite och sen bar det av till stan för att se på fyrverkerierna, vilket var lite av en besvikelse, men men. Vi åt revbensspjäll och balsamvinäger-potatis och pannacota till efterrätt:) Min pojkvän är verkligen duktig på att laga mat! Sen bör det tilläggas att jag hjälpte till en hel del:P

Nu är jag lång-ledig! Halva torsdagen, fredag, lördag och söndag:) HÄRLIGT!
Fixade en massa i lägenheten igår och ska fortsätta lite idag, plocka ner flyttkartonger(nej, de har inte kommit ner än) och ta upp grejjer ur förrådet som jag kommit fram till att vi saknar. Och sen tror jag Yatzy ska få komma ut lite också.
Så nu ska jag nog sätta fart.

Ha de bäst
Kram Carro

På nyår

1 kommentar:

  1. Nyår va trevligt, det får vi göra om! Fast inte nödvändigtvis på just ett nyår. Gärna vilken dag som helst :D

    SvaraRadera