Det var lääääääääänge sen...

Nu var det VÄLDIGT länge sen jag skrev, är väl ingen som kollar den här bloggen längre kan jag tro..skulle inte jag heller göra:P

Nej men jag går i tankarna att lägga ner den då jag inte har tid att sitta och skriva speciellt ofta. Jag kommer hem klockan halv åtta på kvällarna och åker halv åtta på morgonen. Sen jobbar jag ofta helg med.

Vad tycker NI?(Om det finns några NI längre?:P)

Allt är bra med mig i alla fall, det rullar på med jobbet och hemma. Trivs sådär där vi bor nu, känner att jag gärna flyttar inom det närmsta året men det är ju jag det. Marcus har ju fast jobb nu och vi är två som ska ha samma jobb om vi flyttar, är inte lätt att hitta...Men som jag säger, vi får ju fixa så en i taget får jobb i så fall. Jag skulle klara mig med ett litet uppehåll efter att ha flyttat runt och stressat massor. Men vi får se.
Det som är trist med att bo där vi bor är att vi inte känner några runt omkring så man har ju nada att göra när man är ledig. Då sitter jag bara och glor på tv och serier jag missat typ. Är sådär i längden...

Åååh, Vet NI? Jag har kommit på världens bästa födelsedagspresent till Marcus. Han ska få den på sin födelsedag den 22:e februari. Och så mycket kan jag säga; vi ska göra något över helgen. Det vet han redan för jag har fixat så han är ledig:P Men resten är en hemlis!

Ha de bäst
Kram Carro

4 kommentarer:

  1. Hejsan!Jag kollar här, sluta inte. Ni har ju inte bott där så länge så jag tror att vännerna kommer fram med tiden, jobbar ni i samma butik?
    Kram Rosine

    SvaraRadera
  2. Kollar också då och då :)

    SvaraRadera
  3. Okej, trevligt att det finns några som läser iaf:) Då ska jag försöka uppdatera lite mer:)

    Rosine: Nej vi jobbar i olika butiker men det är Synoptik båda två. Jag i Katrineholm(får pendla) och Marcus i Eskilstuna.

    Carro

    SvaraRadera
  4. Jag läser ikapp när jag kommer ihåg. Så skriv på du så ofta du känner för det, roligare med ett inlägg i månaden än inga alls. Kram Maria

    SvaraRadera