God Förmiddag mina vänner!

Känner mig skapligt sliten nu, har jobbat 12 av 14 dagar på rad. Dvs två helger(eller lördagar). Känns ganska segt. Mina kollegor har varit hemma i omgångar med barn och varit sjuka själva, bara jag som är frisk. Hoppas VERKLIGEN att jag slipper det nu när vi snart ska iväg och ha trevligt jag och Marcus.
Inte för att han läser min blogg speciellt ofta, han trodde jag lagt ner den:P, men man vet aldrig, så jag avslöjar inget nu.
Har hållt honom på halser länge nu. Har nämligen planerat detta typ två månader. Så jag hoppas han blir glad och överraskad.

Såg föresten att de fortfarande finns de som kollar in min blogg ibland, så därför fortsätter jag att uppdatera lite:) Ska försöka skärpa mig!

Annars då? Ja ni, det finns inte så mycket annars. Jobbar och sliter, kommer hem klockan halv åtta på kvällarna, käkar mat och stupar i säng. Marcus likaså.

Kan väl berätta att våra kissar är väldigt busiga. De håller oss vakna på nätterna. Yatzy älskar att kraffsa på alla dörrar tills vi skriker på henne av  ilska. Fattar inte varför katten har en kärlek till att vilja in i garderober? Men hon har iaf blivit mer gosig sen vi kastrerade henne(ja, det heter visst så med honkatter med har jag fått lära mig)
Marabou(som den andra heter), är ganska osocial, iaf mot mig. Det är bara husse som duger. Så jag har lagt ner att försöka med honom.

Håller på och planerar semestern , vilket är ett kapitel för sig. Inte vad vi ska göra, utan när vi ska ha den. Svårt att få ihop livet när båda är optiker. Vi måste ju liksom finnas där, annars blir de inga undersökningar gjorda och båda jobbar som ensamma optiker i våra butiker. Så det krävs att vi är där.
Sen får vi se vad vi ska göra med på semestern. Jag vill ju åka till Danmark och hälsa på släkten(moster med familj) vi får se vad Marcus tänker, har inte avslöjat de planerna än:P

Nehepp, nu ska jag gå och fixa lite.
Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar