Fy

Nu vill jag att det ska va typ jullov eller nåt, jag vill inte gå till skolan imorrn....jag avskyr redovisningar, och den här gången ska man stå där själv och bli utfrågad av en lärare till på köpet...JAG VILL INTE!

Inte nog med det så börjar tentorna närma sig med stormsteg, den praktiska är om typ 2 veckor och den skriftliga lite längre bort, men det är ändå inte länge...och så har ja massa ångest över examensarbetet som jag inte kommit fram till vad jag ska göra med. Måste komma på nåt, innan jag får panik...

Gud va detta blev negativt, men så känns de just nu...hoppas de känns bättre efter imorgon. En sak mindre att oroa sig för.

Ha de bäst
Kram Carro

2 kommentarer:

  1. Tack carro! Han är så gosig :)

    SvaraRadera
  2. Oj jag missa visst din andra kommentar haha! Hästen är ca 1,70!

    SvaraRadera