Very nice day!

Den här dagen har varit väldigt bra! Det var bra redan igårkväll men jag har fått mycket gjort och haft trevligt på samma gång idag, det gillas:)

Marcus kom till mig igårkväll efter att jag tjata lite...eller nej, han kom väldigt självmant:) Han sov här och så åkte vi till skolan och hade föreläsning sen. Efter det blev de övning med Linda, gick skapligt. Bättre iaf.
Vid klockan ett mötte jag min barndomsvän Petra på stationen, vi har varit vänner VÄLDIGT länge, exakt vet jag inte. Vi är väldigt olika men ändå har vi jättekul ihop.
Blev en lååånglunch med tai/kina- buffé och massa snack, ffa om killar:P heheh...vi är ju tjejer trots allt och båda är nykära så det är klart vi kommer in på de;)

Sen bar de av hemmåt och satt igång och plugga, städade även lite och gjorde rent Selmas bur, sen plugga lite till tills jag höll på att somna sittande och nu sitter jag här.....Effektiv kallar jag den här dagen!

Nu ska jag fortsätta med plugget lite till, tills jag känner att ja e superdupermegabra;) Sen blir de tv och sängen:P

Ha de bäst
Kram Carro

1 kommentar: