I´m Back:)

Nu är tentorna över, för den här gången iaf:) Får hoppas man slipper göra omtenta...får veta på onsdag..

I helgen har jag och Marcus varit hemma, jättemysigt:) Massa snö, minst 20cm kom mellan lördag och söndag..men inte stoppade de oss från att åka till Västervik för julmarknad, men tyvärr var det ingen när vi kom in..antingen ett missförstånd eller så blev den inställd pga all snö. Var inte många ute i stan.

På fredagskvällen mysade vi bara framför idol och på lördagen var vi mycket ute, åkte spark och fotade:) Kommer nog lite bilder så småningom... Sen blev det ju såklart en del snökastning, mest från min sida:)

Det var väl helgen i korthet:) Annars är det väl sådär just nu, alltså allt är jättebra, bara det att ja på senaste tiden allt oftare haft ont runt mitt ena öga, ibland så att ja inte ens kunnat sova..är lite orolig, man vet ju aldrig om det finns nåt innanför som ligger och trycker...usch...men jag ska till en lärare imorgon och kolla upp det, kanske får man gå till ögon, det återstår att de..jag gillar inte sånt här..

Hoppas allt är bra med er
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar