Underbart

Den här helgen har varit super. Började med att jag klippte mig och färgade håret på fredag morgon, resultatet har ni här:
Är nöjd, tyckte färgen blev väldigt bra:) Det är inte svart, utan mörkt brunt.
Precis som jag vill att de ska va!

Sen fick jag jättefina blommor av min underbara pojkvän när han kom till mig i torsdags:


Så himla gulligt! och dessutom blev man bjuden på restaurang. Shit va jag blir bortskämd!

I lördags pluggade jag en del och sen åkte vi och fikade och spelade kort hos Lisa(hela gänget var med såklart)


Riktigt trevligt, med gott fika, kortspel och trevligt sällskap!

Idag har jag blivit serverad värsta hotellfrukosten hos Marcus, mumsigt värre! Och så har jag varit och simmat och övat lite mer Maria.

Har inte blivit så mycket plugg men det ska jag definitivt sätta fart med imorgon. Snart är det redovisning av vårt arbete, usch! Men det är väl bara att köra på som vanligt, de går nog bra..

Vad har ni hittat på i helgen?

Ha det bäst
Kram Carro

1 kommentar:

  1. Nämen va sött! :D
    I helgen har Kim varit hos mig :) Vi har sett på massa filmer och flyttpackat...ungefär :p Jag har verkligen mycket skit här! Och inget kan jag slänga :p

    SvaraRadera