Schnurrig

Idag äre söndag, den 16:e oktober till och med. Den här veckan har väl varit okej, gjort en del undersökningar, men inte så mycket linser, och det är de jag behöver göra mest för att jag känner mig osäker. Jag vet inte vad det är egentligen men det är väl att det är så mycket att hålla reda på när det gäller de. Jag skulle gärna kunna vara bara optiker för glasögon, det skulle jag vara nöjd med. Men man borde ju kunna säga de när man skaffar nytt jobb i framtiden att man helst vill göra glasögonundersökningar. Tror de skulle kunna gå med på det. Vissa butiker har ju mest vanliga synundersökningar för glasögon, får väl se till att hanma där :P HahhaMen just nu så måste jag ju göra linsundersökningar så det är bara att köra, jag vet ju hur man gör och allt, är bara att jag av nån anledning inte gillar det.

I helgen är Marcus hemma hos sina föräldrar i Värnamo, så jag är själv. Har varit det sen igår morse. Jobbade igår på dagen men idag är jag ledig. Märks att man blivi van att vara två och att jag inte är en person som trivs med att vara själv. Men jag biter ihop, det är ju bara tills imorgon.
Idag har jag än så långe sovit jättelänge, vaknade vid halv 11 av att katten la sig i mitt ansikte. Sen har jag tagit det lugnt och suttit vid datorn och sen varit ute på en promenad i det fina vädret :) Men jag är snurrig idag, känner mig bara konstig i huvudet. Det är svårt att förklara men saker och ting känns snurrigt helt enkelt. Vet inte vad de beror på men av den anledningen sitter jag stilla och tar det lugnt idag när jag är ledig. Brukar hjälpa.

Nu ska jag kolla lite på tv4 play, Bonde söker fru :)

Ha de bäst
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar