Torshälla

Onsdag idag då! Bonde söker fru och allt:) Vilken dag det varit. Men innan jag går in på det ska jag sammanfatta från lördag-tisdag.
I lördags kom Marcus till mig vid 12 typ, vi packade in alla grejjer(med viss möda bör tilläggas, trots stor bil var det svårt att få in mina grejjer, det där med begränsning är inte min grej:P Plus att det är tre trappor ner), akvarium, kläder, katten och hennes saker. Sen begav vi oss då mot Eskilstuna, eller E-tuna som Marcus säger.
På vägen blev de McDonalds och sen vidare. Väl här fick så bära upp allt tre trappor. Vi var rätt trötta sen ska jag säga. På söndagen plockade jag lite med mina grejjer, men i övrigt blev det en lugn dag.

Under senaste tiden har jag mått sådär igen och i söndags när jag skull tillbaka till Norrköping för att jobba min sista dag på måndagen höll jag på att svimma två gånger på stationen, blev bara jätteyr helt plötsligt, så de va ingen rolig resa kan jag säga. Sen hemma i lägenheten frös jag som bara den hela natten och mådde illa. Så jag sov inge vidare heller. Men jag kämpade mig till jobbet och avslutade det jag en gång påbörjat. Jag är ingen quiter, hade jag varit det hade jag varit hemma många dagar i sommar som jag mått till och från. Men jag kan inte bara skita i nåt jag åtagit mig.

Sedan åkte jag tillbaka till Torshälla på måndagkvällen och igår, tisdag, var jag ledig. Var fortfarande yr och mådde skumt så jag tog det jättelugnt hela dagen. Pratade med min mor som precis som jag tror att jag har haft för mycket kring mig just nu och jag är en sån person som det märks hos om jag har det stressigt och jobbigt. Det gör mig inte gott.

Idag har jag varit och gått bredvid lite hos Marcus för att se Synoptiks system (ja, det är dem jag ska jobba för). Verkar ungefär lika krångligt som de säger, men kan alla andra så kan väl jag.
Att ta sig dit var dock en pers! Efter en timmas letande och cyklande kom jag äntligen fram till Tuna Park som området heter. Åkte fel typ två gånger trots vägbeskrivning som min kära pojkvän gjort så bra:P hahha. Blev att fråga en tant på stan och hon kunde sina grejjer hon:P

Sen blev jag bjuden på lunch av Marcus och sen begav jag mig hem, tog väl en 45minuter eller nåt. Så idag har jag fått motion kan jag lova!

Imorgon bär det av mot nya äventyr, men jag tror det ska gå bra. Ska bli en lugn start har jag förstått:)
Jag trivs iaf väldigt bra med att bo med Marcus som far, härligt att vakna upp bredvid honom varje morgon:) Och Yatzy trivs hon med.

Nehe, nu ska jag ta hand om middagen så karln får nåt i magen när han kommer hem! Börjar bli rätt hungrig själv med faktiskt.

Ha de bäst!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar