Slutkörd

JAG VILL INTE MER!!!

Jag har ingen ork kvar, jag är trött hela tiden och yrseln vill inte ge med sig. Idag är jag hemma och är sjuk. Men imorgon har jag lovat att komma.
Jag är så trött på att åka härifrån hela tiden, jag vill bara stanna i Eskilstuna och mötas av Marcus varje dag när jag kommer hem. Det tar verkligen musten av en att fara såhär och inte ha någon direkt fast punkt.
När jag är någon annanstans går jag på autopilot känns det som, jag bara gör fast jag egentligen inte orkar. När jag kommer hem så slappnar jag av och då bara snurrar allt och huvudet är helt borta.
Jag blir jättelätt påverkad av stress och just nu är det inge bra. Jag gör inte annat än försöker slappna av och inte göra ett skit så fort jag är ledig, men det hjälper inte mycket.
Jag längtar verkligen tills jag ska börja i den butiken där jag ska vara ett år frammöver, så att jag kan få en vardag och komma hem till samma ställe varje dag och sova i samma säng varje natt men min pojkvän vid min sida.
Nu ska jag försöka ta igen mig inför imorgon och hoppas att det iaf kommer kännas lite bättre.

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar