Effektiv

Igår va de mkt på g...föreläsning, snacka med läraren om examensarbetet, bli undersökt av honom(mitt onda öga), träna och sen sitta uppe alldeles för länge.

Var och pratade med läraren i ca 1h igår om examensarbetet och vi gick inte ens in på några detaljer. Men det känns som de kommer bli intressant. Sedan undersökte han mig, han trodde jag kanske har inflammation i ögonmusklerna men det kan han ju inte se..så jag ska vänta ett par dagar och är det kvar blir de ögon för mig..

När jag kom hem var klockan 16.30 var de bara att äta och sen dra och träna, det kändes kan jag lova..de va länge sen jag tränade nu..

När jag kom hem blev jag plötsligt helt slut, lixom säckade ihop och borde ha gått och lagt mig men inte då, jag satt uppe vid datorn och tv:n...skickade massa sms som jag inte tänkte igenom till hundra procent innan jag skickade, inte helt ovanligt när jag är trött..blir typ som fyllesms:P

Nehepp, nu ska jag ta tag i lite grejjer som ska fixas
Ha de bra i kylan
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar