Bambi

Så var det söndag, ännu en gång...kan man inte bara stryka den här himla dagen i allmanackan? Si himla trist..

Nu sitter jag å pluggar lite grann, Marcus är nere med mina bröder och spelar tv- spel. Ska väl joina dem snart antar jag:P Gick ner förut och spöade dem när jag tog en paus, haha. Jag e bara så bäst på Crash Bandicot!

Igår pluggade jag halva dagen typ, lite halvslött bör tilläggas, men ändå:P Sen kom Marcus hem vid typ fyra och så åt vi och sen hade poffe fått för sig att vi skulle åka skridskor, och det lät ju kul så det gjorde vi. Jag Marcus och Poffe. Ganska kul faktiskt, har dock blivit lite sämre på det där än tidigare, men de kan ju bero på att jag nog inte åkt sen jag gick på gymnasiet, vilket ju numera var ett tag sen.
Sen tittade vi på film, en av de bästa komedierna: Kenny Starfighter! Så himla bäst alltså! Håller på å skratta ihjäl mig när jag ser den.

Nej nu ska jag nog gå ner till killarna. ha de bäst!
Kram Carro

1 kommentar:

  1. Åhh, jag vill också åka skridskor! Va ju längesen :D Och snart måste vi ju fira oss ju, tanterna ;) Och en sak till...jag avskyr Kenny Starfighter :)
    Pusspuss från din Jean!

    SvaraRadera