Long time..

Sorry! Jag har haft mycket att göra nu sen skolan började. Har velat skriva lite men har inte riktigt haft varken tid eller ork. Har en del stora beslut att ta framför mig och dessutom är inte kontaktlinskursen speciellt lätt. Visst, det går fammåt, de göra det, men långsamt. Men som tur är har jag ganska mycket erfarenhet av nya undersökningsmetoder, nya instrument osv som vi börjat med hela tiden och jag vet att det tar tid. Så jag är faktiskt inte speciellt orolig.

Nu är jag hemma på landet, tänker en massa, pluggar(eller försöker iaf) och ska väl umgås lite med familjen med. Hade egentligen inte tänkt åka hem eftersom jag var hemma nyss, men Marcus skulle till Linköping med VFA(Vision for all) som han ska göra examensarbetet med och det är typ halvvägs att stanna här så jag gjorde det för hans skull. Jag skulle ju ändå bara plugga så.

Jag har fyllt år, är numera 23år gammal:P Börjar kännas tungt att ta sig ur sängen, känner hur benen darrar och håret börjar bli gråare....Hahha, eller inte:P Nej det är precis som vanligt måste jag säga.
Däremot börjar pollen bli gammal, hon är numera 25år. En gammal tant är vad de e.

Nej nu ska jag återgå till skolarbetet, hoppas kunna höra av mig lite bättre framöver.
Ha de bra
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar