Ett nytt år..

Så var det då 2011, känns skumt, speciellt eftersom jag vetat länge att jag detta året ska ta examen och bli optiker. Kan ni tänka er de? jag kan nog inte fatta det riktigt, lilla jag lixom??

De senaste dagarna har jag haft jättemysigt, vi har bara varit med varandra och Marcus familj. Vi är väldigt kära och lyckliga. Det kan jag säga.

När man börjar tänka på att man snart har en titel och jobb så börjar man ju tänka på framtiden, sånt gillar jag att prata om. Så vi har pratat mycket sånt med, mysigt. Barn, hund, boende, bil osv osv... Man svävar lätt iväg. Det känns iaf väldigt rätt med Marcus och att det är honom jag ska vara med. Ni tänker säkert: "visst, så säger alla som varit tillsammans i två-tre månader och är nykära", men jag har varit med förut och detta känns mycket bättre och mer rätt.

Man kan ju inte säga sånt i förväg men så känns de nu iaf.

Ha de nu så bra så hörs vi
Kram Carro

2 kommentarer:

  1. hej! låter bara mysigt att ha framtidsplaner, du kommer alltså och jobbar hos oss för Britts ledighet? Kram

    SvaraRadera
  2. Skärpning Calle! :)

    SvaraRadera