Dött

Ja, det är lite dött på bloggen just nu..kanske för att det inte finns så himla mycket att berätta. Det händer inte mycket intressant just nu, det är mycket skola, MYCKET! Och det är väl sådär halvintressant att höra om kan jag tänka mig..

Jag har försökt ha lite kul också, man kan ju inte bara plugga hela tiden. Var på Studentpuben i torsdags med Anna och Patty, riktigt trevligt. Vi kunde inte sluta prata. Det blir mycket tjejsnack när vi kommer igång. Och när man mest är med sin pojkvän så kan det vara trevligt som omväxling.

Igår, lördag, vaknade jag bredvid min underbara Marcus, vi kände att vi ville göra något annat än att vara på varsitt håll och plugga så vi bestämde oss för att vi kunde sätta lite tid åt sidan för att åka till Ikea och shoppa lite. Har pratat om det ganska länge. Jag tycker det är väldigt mysigt att gå där och tänka på vilka möbler man ska ha sen osv. Eftersom Marcus är väldigt intresserad av matlagning(och duktig på det) så kollade vi en del på kök, det gör man inte så ofta. Vi kom fram till att vi faktiskt har ganska lika smak, vilket ju är väldigt bra inför framtiden:)
Sen ,igårkväll, var jag på myskväll hos Maria. Hon gav mig ett presentkort på det och en fika på stan i födelsedagspresent, dessa hade hon själv tillverkat och jag fick lösa in dem när jag kände för det. Var mycket trevlig.
Vi färgade mitt hår under kvällen, så nu har jag ingen ful utväxt längre. Förövrigt ser det ut som innan ungefär.

Idag ska jag plugga, så även imorgon. Och så ska jag få besök, ska vara hundvakt åt Sandras hund Pepsi! Ska bli riktigt kul och annorlunda. Det kommer sig av att jag verkligen vill ha en hund och vill testa på det lite granna. Så varför inte då låna min kompis hund ibland? Tycker de va en jättebra idé.

Nu ska jag ta tag i skolarbetet.
Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar