Halloj!

Ojojoj! Vet inte vart jag ska börja. Har hänt så mycket sen jag skrev sist, och att jag inte skrivit har väl mest varit att jag inte orkat men även pga att jag inte velat skriva om vissa saker då jag velat fixa klart allt och hålla de lite hemligt.

Vi börjar såhär: Jag ska byta jobb om två veckor, anledningen är att jag vill bo med min pojkvän. Meningen var att vi skulle bo tillsammans redan i juni men han fick inte jobb här i Norrköping och han trivs nu väldigt bra på sitt jobb i Eskilstuna och jag tycker inte riktigt att jag funnit min plats i den här stan och jag vantrivs verkligen med att bo själv och inte känna nån. Det har hela tiden kännts som att detta är bara ett stopp på vägen, sedan har jag inte haft koll på när nåt ska ändras.
Jag har fått jobb inom en annan kedja lite mer än ett år framöver. Jag har funderat JÄTTEMYCKET och kommit fram till att jag längtat så sjukt mycket efter kärlek de senaste åren och nu när jag verkligen funnit den så vill jag hålla fast vid den och ge det en riktig chans och satsa.
Så nu har jag hoppat och jag är glad över det. Hade jag inte gjort det hade jag bara gått och undrat vad som skulle ha hänt och ångrat mig.
Distansförhållande är inte min grej, precis som för många andra. Visst klarar vi det bra men det är inte kul att ha en underbar helg varannan vecka på sin höjd och sen behöva skiljas och bara vilja tillbaka. Separationer är inte kul.

Allt detta innebär att jag om ca två veckor ska flytta till Eskilstuna, kommer ha de flesta grejjerna kvar i Norrköping då vi inte kan ta med allt när jag åker upp och jag kommer ha lägenheten kvar ett par månader till pga uppsägningstiden. Men de känns väldigt kul och spännande och jag är väldigt glad över att det kommer bli såhär:) Tror de kommer bli jättebra! Och blir de inte det så har jag iaf vågatoch gett det en chans.

Hoppas ni fått lite mer klarhet i varför jag inte skrivit på ett tag:) Kommer göra ett inlägg till med lite bilder från vårt besök på Kolmården för ca två veckor sen.

Ha de bäst
Kram Carro

2 kommentarer:

  1. GRATTIS! och lycka till.Du gjorde absolut rätt beslut, klart man ska leva nära den man älskar. <3 Vilken kedja blev det? Kram Rosine

    SvaraRadera
  2. Tack Rosine! Roligt att du fortfarande läser:) Ja det känns som det rätta att göra. Det är Synoptik. Min pojkvän jobbar där och har väl hjälpt till lite att få till de här jobbet.
    Hoppas allt är bra med dig
    Kram Carro

    SvaraRadera