Shoppingbrain

Idag har jag varit i lite olika butiker och varit väldigt sugen på att köpa lite dyrare grejjer med lite bättre kvalité än jag brukar köpa. Har kollat in ett par stövlar i skobutiken mitt emot oss på jobbet, har även provat dem både i Eskilstuna och idag i Norrköping. Tycker de är väldigt snygga och framför allt, VÄLDIGT sköna!! Det är ett par Ecco, så bra grejjer ska det ju vara. Äkta skinn osv.
Jag har 10% i den butiken då jag jobbat i huset så jag känner att ska jag köpa nåt lite dyrare med bra kvalité så ska det ju ske nu när jag fortfarande jobbat i Hageby.

Here you have them anyway:
WHAT DO YOU THINK??!

Sen funderar jag även på att köpa en finare lite mindre svart väska, men det har jag inte riktigt bestämt än, stövlarna kommer jag nog däremot köpa imorgon tror jag:)

Ha de bäst
Kram Carro

1 kommentar: