Onsdagen den 21 September

Var en ledig dar igår. Skrev ju lite om det igår med, men jag tänkte fylla i lite mer om dagen.

Under dagen var jag väldigt duktig och rensade bland mina kläder inför flytten till Marcus, har kännt länge att jag har för mycket kläder och har själv känt att mycket av det använder jag inte ens. Så nu tog jag tag i det. Här kan ni se resultatet:

Blev rätt så tomt i garderoben och i en kartong i sovrummet ligger största delen av mina kläder. Det som är kvar i garderoben är de kläder jag mest använder till jobbet. Kommer ju behöva dem knappt två veckor till.
Detta är de kläder och skor jag ska kasta. I Ica-kassarna är det kläder och i Willys-kassen skor. Jag är nöjd, väldigt nöjd!

Sedan hade jag lite annat för mig under dagen, fotade Yatzy och lite annat.





Tycker jag fick till några fina foton, men jag har inte redigerat dem nåt, ska kanske ta och göra de sen. Får se


Sedan satt jag och skrev ner allt jag ska ta med när jag flyttar upp till Eskilstuna. Kommer inte ta med sådär jättemycket saker för Marcus kommer ner med en hyrbil och vi tar med de viktigaste och sen får möbler och sånt vara kvar så länge. Har ju rätt lång uppsägningstid på lägenheten och Marcus har ju alla möbler så.

Igårkväll var jag ju på Intersport invigning i Hageby Centrum, vi som jobbar i köpcentrumet fick kolla in det kvällen innan de öppnade. Jag hade nog lite dålig koll på vad vi skulle göra egentligen mer än att de va lite mingel och kolla på lokalen, men vi fick goodie-bags och sen fick vi handla med, för rätt mycket lägre priser än annars. Hade inte så mycket pengar på kortet men tänkte ändå inte köpa nåt. Tills jag kom på att ett riktigt bra regnställ skulle inte skada, jag har velat ha det ett tag och Marcus pratade om det i helgen. Jag hittade ett från McKinley som kostat 1200kr och som det nu var kampanjpris på för 490kr!! Så jag ringde Marcus och vi kom fram till att vi kunde köpa ett tillsammans, vi är ungefär lika långa, sen är jag större än honom, men han dör ju inte av att det är lite stort. Han kommer ju cykla till jobbet så det är ju väldigt bra för honom.
Vi blev också bjudna på lite bubbel(alkoholfritt) och sen lite plockmat och frukt. Trevligt var de iaf.

Så, nu har ni hört och sett lite om gårdagen!

Ha de bäst!
Kram Carro

1 kommentar:

  1. Carro du har väl inte tänkt att slänga dina kläder? Du kan ju skänka bort dem om de är i bra skick till typ röda korset! Kram Linda

    SvaraRadera