Ledig dag

Jupp, idag har jag varit ledig. Men det är nästan alltid så att jag har så mycket att fixa med när jag är ledig bara en dag mitt i veckan såhär att det knappt känns som en ledig dag.

Idag har jag varit nere på läkarstationen och tagit ett prov för diabetes och fått resultatet på andra prover jag tagit, bla borrelia. Jo, jag mår fortfarande inte bra, visst, det är bättre vissa dagar, som idag har jag mått bra men det kommer och går fortfarande. Domningar i ansiktet, yrsel, huvudvärk som kommer och går. Men nu har alla prover (och då har jag tagit många) visat att allt är som det ska + att jag gjort en MR- röntgen av huvudet vilket visade att allt var normalt. Så jag kan inte göra mycket.
Visst är det skönt att det är som det ska, men då kan man ju inte ta en medicin eller nåt och sen må bra.
Troligen beror de hela på stress från början som gjort att jag fått spänningar i nacken som sedan gjort att nerver kommit ikläm och det har gett mig problem. Så det jag kan göra är väl att slappna av bara. Lättare sagt än gjort när man heter Caroline Karlström.

Jaja, sen har jag iaf tvättat, gjort bra mat, packat lite inför flytten, sopsorterat mm. Känner mig rätt duktigt iaf. Sen ska jag strax iväg på invigning av Intersport i Hageby som bara personalen är inbjuden till. Lite bubbel och mingel ska de typ va och sen kolla lite på den nya butiken som visst ska bli nåt speciellt. Alla andra på jobbet ska gå typ så jag hänger på, har inte mycket annat för mig ändå så. Missar dock Bonde söker fru, men de kan jag se senare.

Nu ska jag snart ta bussen till Hageby.
Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar