Happy

Det känns väldigt bra just nu, samtidigt som jag har ångest angående examensarbetet. Jag har inte i närheten börjat med det, inte för att vi ska det förrän den 4:e fabruari då vi ska ha bestämt ämnet vi ska skriva om men de e en så stor grej så ja måste tänka massa och fixa innan det börjar. Dessutom ska läraren som ska vara min handledare vara borta mer än en månad nu...vilket känns sådär då ja ju inte kan få råd av honom då..

Men just nu är jag helt slut i huvudet, jag tillåter mig själv att slappa och inte tänka...e helt slut..ja behöver verkligen lov!

Idag fick jag föresten veta att jag fick VG på den skriftliga tentan! Så fick jag ju VG på en del på den praktiska tentan och G på en, hoppas nu att det räcker till ett VG samantaget i betyg på kursen...
Sen har de hänt lite annat som gör mig glad...men de e en hemlis:)

Nu ska jag och Marcus kolla på Bonde söker fru:)
Ha det så bra
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar