Gott Nytt År!!

Nyår nu då, sitter i Värnamo, eller rättare sagt en bit utnför, hemma hos Marcus föräldrar, och väntar på Marcus som duschar och fixar iordning sig. Blir till att fira nyår här iår. Alltid trevligt med förändring. Blir att vara med nästan bara killar denna gång, de blir lite speciellt.
Satt och funderade på vad jag gjorde förra året och kom på att jag då satt i en solstol på Gran Canaria;) De va trevligt de. Längtar tills jag får åka iväg så igen, hade så himla kul med Sandra. Men nästa gång blir det nog med Marcus då, om jag nu får med honom till ett soligt ställe vill säga.

Man kanske skulle sammanfatta året som gått lite. Början var sådär, varken bra eller dålig vad jag minns. Sedan hade jag en väldigt bra sommar med trevliga arbetskamrater och lärde mig väldigt mycket. Hösten har varit väldigt bra. Mycket skolarbete men den har gått fort. Och framför allt; jag och Marcus fann varandra:) Så vi får se om nästa år kan toppa detta, de får vara ganska bra i så fall:)

Snart e de dax att fixa till sig. Håret och sminket är fixat men klänningen är inte på än. Det blev att använda en gammal goding:P Hade den klänningen för två år sedan tror jag. Var lite orolig för att jag inte skulle kunna ha den för ja har ingen backup, men de kunde jag. Inte för att ja är större än ja var då, men lite har jag nog gått upp i vikt de senaste månaderna. Träningen har halkat efter.

Träffade Marcus syster igår, väldigt trevlig tjej. Och så spelade vi Uno och lite kort, himla trevligt måster jag säga. Och idag fick jag en kombinerad julklapp/födelsedagspresent av Marcus föräldrar, blev jag väldigt överraskad och glad för.

Nu vll jag bara avsluta med att säga Gott Nytt År på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar