Saknar

Jag förstår inte hur man kan sakna någon så mycket? Var bara en vecka sedan vi såg och jag saknar Marcus så himla mycket. Märks att vi nästan bor hos varandra annars, känns konstigt att sova ensam och inte ha någon att pussa och krama på.
Ska åka till Värnamo till nyår, troligen den 30:e, längtar dit.

Förövrig kan jag ju säga att julafton var trevlig, fick fina saker och åt god mat. Träffade mina små söta kusiner och gissa vem som fick äran att vara tomte? Ja, precis, jag.

Kanske kommer ut lite bilder senare, vi får se.
Idag har de varit lugnt och jag har pluggat lite, käkat julmat igen och massa choklad ut min chokladask.
Ikväll kommer Micke hit:) Blir nog en del monopol om jag känner Micke rätt. Honom har jag också saknat länge, han är ju en av mina bästa vänner, tyvärr blir det ju så när man går och kärar ner sig att man kanske inte umgås på samma sätt och lika mycket med sina vänner, även om jag faktiskt tycker att ja lyckats bra med det. Har ju själv varit singel länge så ja vet hur det känns att helt plötsligt mista en vän pga kärlek. Det ska inte hända mina vänner.

Imorgon blir de nog stan och byta hästkängorna jag fick av mamma i julklapp, de va lite små.
Ha de så bra nu allihop
Kram Carro

3 kommentarer:

  1. hejsan! det var kul att träffa dig med, har du haft en bra jul?
    Kommer vi att jobba ihop när Britt ska vara mamma ledig?
    Vore jättekul.
    Rosine

    SvaraRadera
  2. Hej Rosie!
    Ja det var roligt:) Haft en väldigt bra jul, har du haft det bra?
    Vi får se, vi får se...hehehe, men det lutar väl åt det hållet. Trivs ju väldigt bra hos er.
    Kram Carro

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vi har haft en bra jul, varit på 2 dagars kryssning till Åbo. Värst vad du handlat ha ha ha

    SvaraRadera