Life´s a bitch

Nu är det jobbigt...jag kan inte riktigt beskriva vad som är jobbigt, men det är de. De är sådär så man vaknar med ångest, en stor klump i magen, det blir lite bättre på dagen, men på kvällen och när man blir trött så är humöret helt åt skogen. Jag är väl inte direkt arg eller så men jag blir sur på folk utan anledning, eller egentligen Marcus..vilket inte är rätt. För han är verkligen jättegullig mot mig hela tiden. Han är som han är mest. Det är jag som är konstig.
Ibland när han skojjar med mig skämtar jag tillbaka och ibland tar jag jätteilla upp, vilket jag normalt sätt inte gör. Någonting är skumt i alla fall. Jag antar att det har att göra med att jag är så stressad över allt nu.

Ikväll sitter jag själv i lägenheten och är jättetrött. Jag hade externa patienter i eftermiddag, min patient skulle ha kommit vid kvart över ett men kom inte, då fick jag och han jag var i grupp med, dela på oss till två andra grupper. Sedan gick det en halvtimme, och deras patient(eller vår kanske man ska säga...eller patient nr2) var sen insåg vi att även denna patient inte skulle dyka upp. Det ledde till att jag fick gå in i en tredje grupp och denna gången kom som tur var patienten. Så det slutade med att jag kom hem klockan 17.50. "Lite" senare än jag trott. Och nu är jag som sagt jättetrött.

Ska kolla andra människors bloggar, sen kanske snacka lite med folk på msn och sen se "Sex and the City" (filmen). Köpte den i helgen, har sett den förr, så jag vet att den är bra. Det behöver jag.

Ha de bra
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar