Busy day

Idag har ja varit nyttig. Inte så att jag ätit bra utan att jag hunnit med mycket. Inte skolarbete, utan annat man måste göra. Har pluggat lite med men mest annat.

Sov länge, eller låg iaf kvar i sängen till tio. Sen var jag lite seg i starten. Läste lite artiklar vi fått i skolan och tvättade, det behövdes. Efter lunch+ hem till gården drog jag ner till stan. Var tvungen att fixa det sista till min musikalutstyrsel som jag ska ha på optikersittningen på lördag, tror den blir helt okej. Måste bara pyssla lite nu för att få ihop allt.

Efter stan cyklade jag till Maxi, i regn och blåst, usch! Men mat måste man ha...så vad gör man?

Väl hemma igen, med håret åt alla håll, satte jag mig framför datorn med mitt arbete där jag blev kvar i ca 3h. Snart är det färdigt. Skönt!

Nu ska jag göra mig färrdig för sängen, snart läst ut första Twilight-boken. Brukar tyvärr oftast bli så att jag är så trött att jag inte kommer längre än ett par sidor innan jag somnar. Bättre att lägga sig lite tidigare då.

Ha de bra
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar