Långhelg

Nu är de lördagkväll, trots att helgen var så lång har den gått fort.

Vad jag har gjort? Jag har pluggat lite, inte alls så mycket som jag borde...och umgåtts med en viss X...:P
Just nu har jag lite svårt att koncentrera mig på skolan. Men jag väntar med att avslöja mer ett tag till..
Så nu vet ni som läser den här bloggen varför jag är lite frånvarande...

Igår var jag på bio och såg "The other guys",en komedi som var jätterolig. Den rekommenderar jag verkligen om du vill skratta.

Och idag blev det Öland med pappa och min farbror Stellan, de skulle kolla på fåglar och jag tänkte ta chansen att fota lite. Inte för att det blir riktigt att man stannar där jag vill stanna för att fota men de e allmänt fint på Öland så det blir alltid lite foton. Idag blev det 202st, sen har jag raderat ca 40st av dem, men ändå.
Här kommer ett oredigerat smakprov:
Kommer fler, bättre bilder när ja orkat fixa dem:)

Nu ska jag nog sova tror jag, e riktigt trött efter all frisk luft!

Ha det bäst!
Kramar Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar