Klockan 15.31

Japp, det står visarna på just nu. Hade ingen bättre idé om titel så vafan;)

Har precis skrivit klart min fall- presentation som ska vara klart på måndag! Yeeey!
Många i klassen sitter och skriver för fullt nu så jag är glad att jag började i tid.
Nu ska jag ta tag i en handout från förra fredagens föreläsning som är VÄLDIGT tjock, får se hur långt jag hinner....
Vid sju kommer Lisa, hon ska läsa mitt arbete och säga vad hon tycker. Alltid bra med en second opinion.
Sen blir det träning, ab´s(core). Ska bli skönt. Känner hur magen bara växer, behöver verkligen komma igång nu.

Annars då? jo det rullar på, vart i skolan idag och övat med Mikael(en i klassen), gick inge vidare, men man lär sig alltid nåt. Och så har jag köpt en present till mamma, ska ju hem i helgen så de var nödvändigt. Hon fyllde ju den 5:e så de va verkligen på tiden.

Nu ska ja jobba vidare.
Ha de bäst!
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar