On my own

Den här fredagkvällen blir till att spendera själv, men jag är inte jätteledsen. Har haft människor omkring mig 24/7 känns det som...umgåtts mycket med M:) Men nu skulle han hem i helgen..så då blir de såhär...
Jag trivs bra för mig själv så jag tycker de e ganska skönt, bara pusta ut, tänka, känna..slappna av..

Kvällen ser ut som följer:
-Idol+ Chips+ Dipp+ Cider
-Kanske Wallander

Var och handlade mat för någon timma sen, eller ja de blev mest onyttigheter men ändå:P
När jag kommer ut från Maxi träffar jag världens bästa Anna! Jättekul, vi träffas inte så ofta som vi borde göra, hon bor ju trots allt i samma stad lixom...så där blev jag stående ett tag, trevligt trevligt..

När jag stog i kön på Maxi fick ja föresten se att man fick en Wallander-film med Expressen, köper aldrig den annars men nu slog jag till. Gillar Wallander. Men de bästa av allt var att den skulle kosta 69kr med tidningen, men ja betalade ingenting!! Tur?!
Fick se det på kvittot när jag kom hem. Inget man går tillbaka och klagar om direkt:)

Imorgon ska jag gå på Optikersittning! Tror de kommer bli jättekul! Ettorna och tvåorna som kommer ska få sig några rejäla skratt, de kan ja lova! Och vi treor med såklart.
Vi börjar redan vid 12 med att fixa med maten, vi treor arrangerar det hela så.. och sen blir det att fixa iordning sig vid halv fem. Jag kommer va så snygg, I promise! Bilder kommer på Söndag, skulle jag tro...

Ha en bra fredagskväll allihopa!
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar