WHAT DO YOU THINK???

Kommentera mera!!

Vad tycker du om mina foton? Jättetrist att lägga upp dem om ingen säger vad de tycker, man vill ju ha lite kritik, både positiv och negativ, annars är det inte så stor mening med det. Man vill ju utvecklas.

Nehepp, nu är det iaf onsdagskväll, jag skulle ha övat med Snadra ikväll, gjort en synundersökning på henne alltså, men så hade hon glömt sitt linsfodral och vätska så det gick inte...:( Men jag gjorde en i förmiddags så jag fick iaf öva en gång idag. Gick på 35minuter med extratester:) Riktigt nöjd faktiskt.

Annars har jag varit och tittat på min lärare när han doktorerade idag, vet inte helt vad det innebär men det var en riktigt seriös presentation han fick göra och sen var det visst massa människor som skulle ställa frågor. Satt en massa viktiga människor som skulle "bedöma" honom, det var nån gubbe från Tyskland, nån från USA osv. Hela grejen var såklart på engelska och ganska avancerad(om optik och ögat) till och från. Han har jobbat med/undersökt närsynthet på olika sätt, i Storbrittanien och i Sverige(Kalmar). Rätt coolt att ha varit på nåt sånt. Alla lärarna var uppklädda, kostym och klänning osv.

Men jag blev så trött att jag höll på å somna, kom hem från en kompis födelsedagskalas vid halv 12 igårkväll och somnade inte med en gång precis. Sen var presentationen ganska avancerad till och från och både min lärare och en annan som pratade bröt på olika språk(min lärare på indiska vilket jag iofs är ganska van vid att höra men..och den andra på tyska) så man var tvungen att koncentrera sig ganska mycket för att förstå.

Men en erfarenhet rikare iaf:) Det skadar aldrig.

Nu ska jag ha onsdagsmys snart, Bonde söker fru och trevligt sällskap:)

Ha det bäst
Kramar Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar