Thank God it´s Friday!


Till att börja med vill jag be om ursäkt om jag lät agressiv i mitt förra inlägg, inte meningen. Ville bara ha lite fler kommentarer, det är allt.

Idag har vi haft övning och gjort synundersökning på en annan i klassen eftersom lärarna ville kolla upp vart vi låg inför tentan om fem veckor. Och de verkade nöjda. Jag fick beröm för att jag för en gångs skull skrev läsligt:P hahha...jag är en av typ fem i klassen som skriver riktigt illa tydligen. En av dem lärarna fasar inför att rätta tenta åt:P hehhe... Men jag försöker bättra mig, jag vet att de ser förjävligt ut.

Vet inte hur det blev så...tror de började i och med gymnasiet, man skulle skriva snabbt vad lärarna sa och hinna med att få ner allt. Och sen när man skrev uppsattser osv. ville man att de skulle gå snabbt, man hade så mycket att skriva. Man orkar inte anstränga sig för att det ska vara fint när det är en kladd.
Sen på högskolan(numera universitetet) måste man verkligen vara kvick för att hänga med att få ner allt föreläsarna säger, vissa ser man ju inte igen så att man kan fråga.

Men som sagt, det ska bli bättre!

Idag fick jag ett ryck och gav mig ut och fotade, var så himla fint väder och jag kände mig glad efter övningen och för att det äntligen är helg.

Här kommer lite av resultatet:


Ha det bäst
Kram Carro

5 kommentarer:

  1. Haha, är det så illa med din skrivning :D

    SvaraRadera
  2. Heheh, jupp, den är illa:P Det vet du väl sen gymnasiet?

    SvaraRadera
  3. Hehe, men så att lärarna klagar? :D

    SvaraRadera
  4. Tack :) Den var väldigt skön!

    SvaraRadera
  5. Carro svarar: Vad menar du lisa??

    SvaraRadera