Ännu en gång, sorry!

Nu har de hänt igen! Jag har inte skrivit på länge. Jag jobbade sju dagar i rad förra veckan, slutade som tidigast klockan 18 och senast klockan 20. Sen åkte jag direkt till Marcus efter jobbet i torsdags och firade midsommar där, så jag har verkligen inte haft tid.

Jobbet funkar okej, jag trvis ganska bra men det kunde vara bättre. Men jag har iaf ett jobb,och det blir nog bättre med tiden. Jag försöker att vara positiv och det är ju mitt första jobb och jag behöver erfarenhet och pengar så jag kör på.

Lägenheten känns väldigt stor just nu, det var ju tänkt att både jag och Marcus skulle bo här, men när jag bor ensam är den stor. Finns rätt mycket utrymme jag inte behöver känner jag. Och hyran är rätt hög, men jag har någonstans att bo och det får vara så tills vidare.

Marcus har fått ett jobb nu iaf, och inte jättelångt härfrån:) Så jag är glad. För vissa är det väl långt, men de kunde varit värre. Han ska jobba i Eskilstuna, så de är 1,5 timmar bort.
Han har fått en lägenhet nu i Eskilstuna och börjar den 1 augusti. Så får det vara tills vidare, men vi ska försöka att spara så mycket som möjligt så att vi kan köpa en bil och bo mitt emellan Norrköping och Eskilstuna. Så det finns hopp! Det är de viktigaste tycker jag, så länge man har nåt att längta efter eller se fram emot så kan man stå ut med de mesta. Jag känner mig trots allt glad, för jag vet att de kommer bli bra, de kommer bara ta lite tid.

Idag har vi varit tillsammans 8 månader:) Vi gjorde inget speciellt, tycker mer man kan göra de när de gått ett halvår eller år osv. Men vi åkte iaf till ett fint naturreservat i närheten av där han bor och gick en sväng, satt och myste lite vid vattnet och njöt av varandras sällskap. Det räcker för mig :)

Nu ska jag snart lägga mig och sova, så jag kan komma upp skapligt imorgon och hinna med nåt innan jobbet, börjar vid 12 imorgon.

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar