Ledig imorrn!

Ska bli så skönt, känns som jag bor på jobbet nu.
Har ju varit ledig innan med, när Marcus var här och i helgen då jag var hos honom, men jag har inte varit ensam i lägenheten när jag varit ledig. Ska bli skönt, känner att jag behöver hinna med en del saker, typ tvätta, städa, kanske åka ner till stan och försöka orientera mig.

Längtar tills jag kan köpa fiskar till mitt akvarium, det står igång men jag kan inte köpa fiskar förrän i början på nästa vecka. Det ska stå igång i typ 2 veckor innan man släpper i fiskar, det kommer ha gått två veckor på söndag så. Har köpt växter men märkligt nog har två nästan dött, det är illa. Kanske beror det på att de var helt släckt hela helgen men det borde inte påverka så mycket. Får se om de blir liv i dem, annars får jag kolla upp det.

Ska försöka rensa ut lite kläder ur garderoben, är rättmycket jag inte använder som jag heller inte känner att jag vill ha kvar, märkte de när jag flyttade in. Behöver istället köpa lite nytt som jag kan ha till jobbet. Vissa saker passar inte när man ska jobba i butik har jag upptäckt.

Nu ska jag slötitta på en film och sen gå och lägga mig
Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar