Efter Examen

Nu har jag tagit examen och är klar med min utbildning! Känns jättekonstigt faktiskt, man tror att det ska kännas fantastiskt kul men man kommer till nåt nytt som man inte alls är van vid, man ska inte träffa sina vänner igen och man ska kanske flytta till en stad där man inte känner en kotte(som i mitt fall) osv. Det är lite som den känslan man får efter studenten. Innan känns det skitkul men sen är det inte lika kul. Men det blir bättre, det vet jag.

Det är bara så mycket att tänka på nu. Vi var i lägenheten igår, min familj och jag och flyttade in alla mina saker, vi var där till typ tio igårkväll och kom hem hit igen vid halv ett. Så jag är lagom trött idag. Vi var en sväng på ikea i Linköping och köpte soffa och lite andra småsaker också.

Det blev den här, månstad bäddsoffa, i samma färg som på bilden. Tog en evighet att sätta ihop för mig och Fredrik, tack och lov att han var med, annars hade vi inte fått ihop den tror jag.

Som det är just nu så har inte Marcus nåt jobb så han kommer vara hemma hos sina föräldrar och jobba på gården i sommar, han kommer ju vara hos mig med såklart men får han inget jobb så blir det så tyvärr. Inte så kul att sitta i min lägenhet hela dagarna och glo kanske. Känns väl sådär, men man får göra de bästa av situationen och försöka tänka positivt, vilket jag ju är jättebra på:P
Längtar tills han kommer upp till mig, är inte van att ha honom så långt borta.

Ett foto från examensdagen

Det får räcka för idag!
Ha de bäst
Kram Carro

2 kommentarer:

  1. Vad händer om Marcus inte får nåt jobb i Norrköping?

    SvaraRadera
  2. Grattis! Kram Rosie

    SvaraRadera