På jobbet

Sitter och har lunch, men jag måste spara mina pengar just nu så det blir ingen runda i köpcentret. Är väldigt lätt att man tar en tur och köper en massa onödigt. Visserligen känner jag att jag skulle behöva köpa lite kläder som passar när jag jobbar men det får vänta.
Vi ska spara ihop till en bil så att vi kan flytta till Katrineholm som ligger mitt emellan Norrköping och Eskilstuna så att en kan ha bil till jobbet(troligen Marcus då han har längre). Så det blir att snåla, men det är de värt.

Idag är han i Ullared, så himla orättvist att höra att de ska dit dagen efter jag var där, men viss, då tar jag inte slut på min lön, så nåt positivt är det väl.

Idag började jag vid 12 och slutar vid 20.10, inte så kul men de går. Gick upp riktigt tidigt, typ tjugo i åtta och började fixa med lägenheten, har inte haft tid innan men nu ska jag ta tag i det. Släpade ner en massa kartonger till förrådet och sorterade sopor och satte in viktiga papper som legat och skräpat sen jag flyttade in i pärmar. Så nu känns de lite som jag utnyttjat dagen bättre.

Nehe, nu ska jag ta och jobba lite..
Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar