Seg väntan

Nu är jag ensam i lite mer än en vecka till...Marcus kommer hit nästa lörsdag..han stannar en vecka ungefär:) Mycket trevligt, så med det i sikte kan jag faktiskt stå ut en vecka själv.
Sen är det planerat att mamma, pappa och Poffe kommer hit på tisdagen eller onsdagen den veckan Marcus är här, alltså vecka 28. Ska bli kul, då kommer man kunna åka runt lite mer och se sig om och kanske bada, vilket jag inte kan nu. Dels vet jag inte vart jag ska ta vägen för att göra de och sen har jag svårt att ta mig dit med bara cykel.

Idag har jag jobbat ännu en gång till 20.00....men idag hände det lite mer så jag tyckte det var rätt kul faktiskt. Då är det inga problem att jobba. Önskar de kunde vara så lite mer, men de kommer förhoppningsvis.

Nu ska jag snacka lite mer på msn och sen blir de sängen som gäller
Ha de bäst
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar