Ny design!

Jag är värdelös på tekniska saker och designen jag haft på bloggen innan har jag haft sen jag började skriva för ungefär 1 1/2år sedan, andledningen var just att jag inte riktigt visste hur jag skulle göra.
Nu har jag gjort ett försök, inte speciellt avancerat, men en förändring ialla fall.

Vad tycker ni?

Annars då?
Jo jag kämpar på, saknar Marcus och hoppas att det ska bli regn framöver. Det är nämligen så att han kommer till min på fredag om de blir dåligt väder så att de inte kan köra hö i helgen och nästa vecka. Kanske är taskigt då det måste göras, men om han bara kan komma till mig över helgen och lite till så får de gärna vara bra väder för hököre efter det.

Just nu sitter jag och har semester innan jag ska börja jobba, känner mig lite yr och trött i huvudet, vilket jag gjort ett par dagar nu. Beror troligen på att det är så varmt. Hoppas de i alla fall.
Har pluggat på lite om linsundersökningar igen, tycker vi fick för lite tid till de i skolan och det behöver repeteras kände jag. Så det har jag gjort.
Har även hunnit med att få håret färgat, mamma fick ställa upp och göra de som vanligt. Hade så mycket utväxt och de ser ju inte så vackert ut att komma med när man ska börja jobba på ett nytt ställe.

Imorgon åker vi (jag, mamma och pappa) till Norrköping och fixar de viktiga grejjerna som är kvar att göra i lägenhet, sånt jag inte kan göra själv. Sen stannar jag kvar där och förhoppningsvis kommer Marcus på fredag.

Så, nu vet ni läget
Ha de bäst
Kram Carro

2 kommentarer:

  1. Aj lööööööv färgen på din blogg! :D

    SvaraRadera
  2. Grönt är en färg som visar på intellekt. Kanske dags att leva upp till färgerna då din blogg verkar vara dåligt uppdaterad och intetsägande?

    Bob

    SvaraRadera