Bloggtorka

Nu har det varit dött ett tag...har varit lite upp och ner över lag ett tag men nu börjar de ordna upp sig verkar det som, går inte in på det mer än så.

Håller på och förbereder mig för min presentation av examensarbetet nästa vecka. Kommer bli jätteläskigt med hela klassen, alla lärarna, en examinator som ska ställa massa svåra frågor och en opponent som ska göra detsamma. Men de ska väl gå de med antar jag.

Jag ska också vara opponent på en klasskompis arbete, så jag håller på och läser det nu och kommer på lite frågor och saker att påpeka, det är faktiskt väldigt svårt. Man har jobbat så mycket med arbetet att det är riktigt bra gjort. Men såklart hittar jag saker jag undrar över. Ska försöka vara snäll och inte kritisera för mycket eller ställa jättedumma frågor, det är ju en klasskompis som man gått med i tre år Varför skulle man vilja vara taskig? Jag vill inte att min opponent ska vara det mot mig i alla fall, så jag tänker lite detsamma när jag ska opponera.

Har föresten varit i lägenheten nu, så nu vet jag hur den ser ut. Svårt att föreställa sig den med möbler i bara:) men jag tror det blir jättebra, snacka om skillnad på yta alltså, 17kvm till 78 :P
Håller på och letar efter katt med, inte så lätt som man tror, skulle gärna vilja ha en när jag flyttar in. Vi får se hur de går med de.

Ha de bäst
Kram Carro

1 kommentar:

  1. Ska du ha katt nu? Trodde du var inne på att ha hund? :P

    kram Patty

    SvaraRadera