On my own

Marcus har åkt hem till sina förädrar över helgen eftersom hans syster som varit borta i tre månader kommer hem från Portugal och jag får vara ensam ett par dagar. Hade kunnat följa med med hade ingen lust och dessutom ska jag gå på klassfest imorgon:) Ska bli väldigt kul att träffa alla, man ses ju inte numera eftersom alla sitter och skriver på sina arbeten för sig själva.


Jag ska börja helgen med att åka ner till stan och shoppa lite tänkte jag. Är ute efter en ny bikini och de har ju typ kommit nu så de e bäst att passa på innan alla de snygga är slutsålda. Sen blir de väl att kolla på lite kläder med kan jag tänka mig.

Är ganska lat med mitt examensarbete nu, men jag är ganska färdig, min handledare behöver kolla på det och säga vad jag ska ändra och hjälpa mig med lite statistik..så jag väntar på att han ska komma hem nu..Ska väl läsa igenom det i eftermiddag kanske.

Igår var föresten Maria här och vi(jag och Marcus) bjöd henne på middag, grillat och egenfriterad pommes(i kastrull med olja) blev det:) Han är jättebra på det min älskling, lär bli mycket av den varan i sommar. Vi måste bara skaffa en grill först. Jag tror jag kommer bli väldigt bra på att laga mat när jag ska bo med en kille som är så duktig på att laga mat.

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar