Funderare..

Sitter och tänker och planerar en massa nu. Har så mycket att tänka på inför flytten och jobbet osv. Examensarbetet är det inte så mycket kvar med, hade möte med min handledare igår, var en del jag behövde fixa men inte överdrivet mycket. Ska jobba på med det i helgen med, sen är det inte mycket kvar.

Marcus satt och kollade på saker på ikeas hemsida igår, vi ska åka till ikea i helgen och köpa lite mindre saker till lägenheten då vi ju inte kommer ha bil när vi flyttat, så att vi kan ta med det också när vi flyttar.
Det blir ju ingen billig historia men det fixar sig.

Jättefint väder är det ute men jag har ingen lust att gå ut. Är bara jättetrött hela tiden och har ingen lust att göra nåt egentligen. Vet inte är vad det är med mig egenligen. Men det är väl att man vet att det snart är klart och att man ska flytta och man sitter lixom bara och väntar på att den dagen ska komma.

I eftermiddag blir det ett nytt möte med handledaren och sen åker jag och Marcus hem till honom. Ska bli skönt att komma bort från min lägenhet lite.

Nehepp, nu ska jag gå och göra ingenting:P
Ha de bäst
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar