Tisdag

Detta har varit en konstig dag, just nu går jag och Marcus bara hemma och gör inget speciellt eftersom vi båda är klara med våra examensarbeten. Det blir en aning segt i längden. Jag har gått och blivit förkyld med och sen känner jag mig vänldigt trött och lite konstig. Hoppas det blir bättre snart. Är hemma hos mig nu för att vila upp mig och vara för mig själv ett tag. Behövs ibland.

Imorgon ska jag fika eller äta lunch med Patty på stan och på fredag blir det middag hemma hos Maria:)

Måndag är sista dagen man kan lämna in sitt examensarbete...så redovisningen närmar sig. Usch! Men jag försöker att inte tänka på det.

Snart ska jag till Sandra och fika.
Ha de bäst
Kram Carro

2 kommentarer:

  1. Som du slitit och kämpat med ditt examensarbete tror jag att du fixar det där galant. Det är skönt när allt är över och du kan känna sig stolt vad du gjort under 3 år. Du är skitduktig!

    SvaraRadera
  2. Tack Micke! Det var gulligt sagt:)

    SvaraRadera