Godmorgon!

Måndag! Inte så stor skillnad mot föregående dagar, har inte så mycket att göra förrän imorgon då jag ska ha möte med min handledare. Än så länge idag har jag käkat lite frukost, fixat till mig lite och gjort ren Selmas bur. Ska även ta tag i att göra rent akvariumet tänkte jag och sen fixa några småsaker med mitt arbete. Sen har mannen min efterlyst hemmagjort potatismos när han kommer hem, så de blir första gången jag gör de. Jag undrar bara en sak, är det nåt fel på att göra pulvermos? Jag tycker ärligt att det är gott. Han tycker det är jätteäckligt och vill inte äta det. Visst, det är ingen stor grej men jag tycker inte det är nåt fel ialla fall.

Jättefint väder idag, egentligen borde man ligga ute i solen men jag känner inte att jag vill de. Jag tycker inte det är jättekul att ligga och steka i solen, blir trött på det väldigt fort. Dessutom fick jag världens soleksem förra gången det var såhär fint väder, gick inte bort på typ en vecka och de kliade som bara den och jag hade prickar överallt på handen och armen. Så jag tar det nog lite lugnt med det.

Ska bli härligt att få hem Marcus, har saknat honom. Han ska klippa sig idag innan han kommer tillbaka så han kommer vara ännu snyggare än vanligt:)

Nu ska jag surfa lite till, sen ta tag i grejjerna jag ska göra.
Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar