Bara för att

Hahhah, så schniggt, not. En bild från perioden då jag ville ha låååååångt blont hår och försökte mig på löshår. Det tror jag inte jag gör igen, bara jobbigt. Men jag ville iaf göra inlägget lite roligare så:P

Sitter och är rätt nöjd med mig själv, har fixat med mitt examensarbete, först tänkte jag bara skriva lite och peta lite här och där och i alla fall börja med skiten, men så kom jag igång och skrev en hel sida som ska vara till patienten/deltagareren, de pappret den ska fylla i för att visa att den deltar osv. Så nu e ja rätt glad, även om de bara är en lite bit på vägen och de kanske inte alls är bra. Ska prata med min handledare imorgon.

Idag har vi haft övning inför vår praktiska tenta, jag gjorde mitt på 40minuter, vi har 50min. på oss så de känns bra, dessutom hade jag en patient med inte helt enkla styrkor att hitta linser till så jag är nöjd, trots några småfel.

Snart ska jag åka till skolan och skriva ut lite grejer och öva med en klasskompis. Sen blir de mat som Marcus lagat, får se vad han hittar på. Kyckling nånting skulle de visst bli.

Ne nu har jag nog inte så mycket mer att säga..eller jo föresten! Tack så mycket för presentkortet ännu en gång Maria! Det hade jag inte alls väntat mig:)

Ha de bäst
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar