Happy!

Igår avklarades den sista delen av den praktiska tentan och det gick jättebra! Är så glad för det:) Kände mig jättelugn hela tiden och fick en väldigt bra patient med. Kände mig helnöjd när jag gick därifrån. Visst, jag kanske missade att skriva nån liten sak, men i det stora hela så gick det så bra som det bara kan gå, enligt mig.
Jag var till och med färdig tio minuter innan jag behövde och jag stressade inte alls, tog det väldigt lugnt. Måste bero på att man fått in en bra rutin och att jag fick en relativt enkel patient.

Nåt som däremot inte gör mig sådär jätteglad är att jag igår blev av med min cykel, den var borta när jag kom ut och skulle gå ut och gå. Som tur var tittade jag efter den då, annars hade jag planerat att cykla till tentan och kommit försent.
Så det blev att ringa polisen och anmäla den stulen, så jävla irriterad man blir på folk som känner att de bara kan ta andras saker utan att bry sig eller få dåligt samvete. Jag trodde man lärde sig i tidig ålder att man inte tar andras saker. Jag funderar på att sätta upp en lapp i huset, inte för att jag tror det hjälper, men då kan man påminna personen om vad de gjort och att de faktiskt gjort någon ganska olycklig. För hur ska jag göra när jag ska handla? ska jag gå med matkassarna varje gång? Jag som har problem med mina ben, jättekul..

Vet inte om jag ska köpa en ny cykel billigt eller om jag ska skita i det. Vi får se..

Men det är skönt att tentan kändes bra iaf, det är de jag fokuserar på.

Vid klockan 12 ska vi åka till Göteborg, så nu ska jag nog ta mig upp ur sängen och packa lite.

Ha en bra helg! Vi hörs troligen på måndag
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar