Nervös..

Vid klockan två ska jag göra den sista delen av den praktiska tentan, det är även den långa delen av den. Tror dock inte att jag behöver vara lika nervös som igår då jag har mycket mera tid på mig och vet precis i vilken ordning jag ska göra allt. Det enda lite nerviga är väl när jag ska välja lins till patienten, men de kommer nog gå bra hoppas jag.

Ikväll/eftermiddag kommer Marcus hit, han har lovat att laga mat, vilket han ofta gör när vi är tillsammans, skulle visst bli potatismos och fläsk, lite udda kombo enligt mig men de blir säkert gott det med.

Imorgon åker jag, Marcus och i stort sett hela klassen till kontaktlinskongressen i Göteborg, något som vi i stort sett blir bjudna på:) Det blir två nätter på hotell(Jippie!) ,finmiddag och en massa föreläsningar under dagarna. Kommer säkert även hitta på grejjer med treorna från Sthlm, de sa de iaf när vi träffade några av dem under Optometridagarna.
Ska bli himla mysigt att bo på hotell med Marcus:) Vi fick välja en i klassen vi ville sova med och såklart ville vi sova med varandra! Visst hade vi kunnat sova med varsin kompis men hur kul är det i jämförelse när man har sin pojkvän med på resan? Inget illa menat(ni i klassen som läser det här) men ni förstår nog vad jag menar.

Jahopp, nu ska jag försöka fördriva lite tid, så att den där himla tentan blir gjord någongång. Tror jag ska städa lite och kanske ta en promenix i det fina vädret.

Ha de bäst, får se när vi hörs!
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar