Paus

Godmorgon mina läsare:P hahah...
Jag har varit vaken tre timmar nu ungefär, pluggat 1,5h av dem. Känner mig riktigt duktig när jag börjar plugga innan klockan nio på morgonen. Men det behövs, jag är inte alls så klar som jag brukar vara två dagar innan tentan, hoppas verkligen jag klarar den ändå.

Nu ska jag dricka lite kaffe för att få lite energi, det är vad jag lever av de här dagarna när jag pluggar.

Tänkte kanske skriva om nåt lite roligare än plugg nu, det jag ser fram emot att göra när tentan är skriven.
På fredag ska Marcus och jag gå på stan, jag måste köpa nya byxor och strumpor(som på något mysteriskt sätt försvunnit?) och så ska vi fika på Kulzénska(tror det stavas så) för Marcus har inte varit där nån gång, det bara måste man ju göra när man bor i Kalmar!

På lördag ska jag öva i skolan två gånger och sen blir det nog att ta det lugnt och mysa med Marcus. Garderoben ska även få sig en genomgång, den är proppfull och då menar jag verkligen proppfull, går inte in en grej till. Och jag vet med mig att jag har så mycket grejer jag inte använder som jag bara skulle kunna slänga, så nu blir det av! Man kan inte ha så mycket grejer i en så liten lägenhet som jag har.

Söndag? Ja typ samma sak, ska ut promenera lite tänkte jag, ska dra med killen min ut, det behöver vi.

Måndag- Jobbintervju, känns lite nervöst, får förbereda mig lite mentalt på söndag.

Nästa vecka blir det mycket övande i skolan, praktiska tentan närmar sig. Och Marcus ska bo hos mig:) Det tycker vi om!

Hoppas allt är bra med er!
Krams Carro

2 kommentarer:

  1. Lycka till med intervjun! Var i landet är det?
    Rosine

    SvaraRadera
  2. Hej Rosine! Jag tror jag väntar lite med att avslöja vart det är förrän jag vet om jag får jobbet eller inte..men de kommer, de lovar ja:)
    Kram

    SvaraRadera