Underbart!

Shit vilket fint väder det varit idag och himla trevlig dag överlag. Marcus och jag tog lite sovmorgon eftersom min övning blev inställd, sedan åkte han och övade vid tio.
Under tiden han övade rensade jag ut hela min garderob och rensade bort VÄLDIGT mycket kläder, blev tre proppfulla kassar som sedan skänkdes bort. Marcus är och lämnar dem nu. Han skulle iväg och öva igen.
Men iaf så har min garderob aldrig varit så ordningssam och luftig, finns dessutom nu en ledig låda(wooohoo!) som en viss person ska få nyttja.

Efter att Marcus övat åkte vi och handlade, jag cyklade dit, var väldigt njutbart att cykla i den underbara solen och lagom temperatur ute!
Blev en hel del man inhandlat, har nog aldrig haft så mycket mat i mitt kylskåp, men det känns skönt, nu har vi mat för ett par dagar. Marcus ska ju bo här nu ett tag, kanske några veckor, med undantag från att han kanske åker hem till sig och spelat lite tv-spel och tvättar. Ska bli härligt att ha honom här hela tiden:)

Igår spenderade vi föresten eftermiddagen på stan, efter att tentan var skriven, som förövrigt gick helt okej, troligen den sista tentan jag skrivit!!!!Wiiiiieee!
Iaf, tillbaka till stan, mina byxor har på senaste tiden börjat gå sönder så jag kände att jag behövde nya jeans och jag hade två presentkort, ett på Gina tricot och ett på HM så jag tänkte utnyttja dem. Det blev två par fina jeans på Gina, ett par grå och ett par vanliga blå. På HM blev det lite rouch(eller hur de nu stavas). Vi stannade även på apoteket och handlade lite. Sen blev det en tur till Guldfisken, en jättebra djuraffär i Kalmar, himla trevlig personal och friska och fina fiskar(till skillnad från andra ställen). Köpte tre slöjstjärtar och lite stimfisk och växter, piffade upp akvariet helt enkelt, himla kul!

Just det, har börjat föra lite budget, alltså skriva upp vad jag handlar för att få koll på vart pengarna tar vägen egentligen, tycker de bara flyger iväg utan att jag vet vart, shit va jobbigt det är att se hur mycket som försvinner hela tiden, men bra att ha koll.

Nu ska jag snart åka och öva med Maria.
Ha en jättebra dag! Det ska jag ha:)
Kramar Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar