Öva,öva,öva...

Kom just hem från en övning i skolan, ska ha praktisk tenta nästa vecka så det behövs en hel del övning.

Marcus sitter här med och tittar på The Simsons, hm...har insett att jag kommer få dras med serier som den, Family guy, Smallvile osv....blääää, men de får man ta antar jag..Han får ju dras med att jag kollar på familjen Annorlunda, Hem till gården med mera så:P

Snart ska vi göra pannkakor, en mycket bra idé min älskling kom med.


Förövrigt har jag tvättat, städat lite, funderat lite kring examensarbetet, avbokat en tandläkartid och varit ute på promenad idag...en lagom slapp dag helt enkelt då man gör lite sånna där praktiska grejjer och löser problem man har. Helt okej måste jag säga:)

Nu ska jag gå och mysa med min man och hamster, ser mysigt ut:)

Ha de bra
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar