Äntligen!

Nu är min Marcus hemma:) Hämtade honom på stationen mitt i natten i onsdags, var meningen att det skulle ha varit en överraskning och han inte skulle ha vetat nåt men han hade fått veta det av dem som skulle ha hämtat honom egentligen, tyvärr. Men han blev glad ändå.

De senaste dagarna har vi umgåtts mycket, så härligt har de varit! Han har varit väldigt trött och lite borta men jag njuter av varje sekund jag får vara med honom.

Har letat lite lägenheter och förberett mig för min praktiska omtenta imorgon. Sen en del mätningar för examensarbetet med, det är vad som skett på senaste tiden.

Har inte skrivit ut det här men kan väl säga de nu att jag fått jobb på Synsam i Norrköping:) Så nu är det fixat i alla fall. Har alltid velat bo i Norrköping och nu ser det ut att kunna bli så:) Marcus söker jobb där och runt omkring, för vi ska bo tillsammans när vi är färdiga. Förhoppningsvis kan vi fortsätta göra det, att han får ett jobb i närheten och så, risken finns ju att han får längre bort och då måste bo på annat ställe, vilket jag verkligen hoppas slippa uppleva. Förhoppningsvis ordnar det sig på nåt sätt.

Hoppas allt är bra med er
Kram Carro

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag vet en tjej som flyttar från sin etta nu i mitten av maj. Så det är hon isåfall. Annars får du kolla norrkoping.se och sen bostad eller vad det står. Men det är supersvårt att hitta en lägenhet här nu. Så hör av dig snabbt om du i så fall vill kolla hennes lägenhet. Det är som sagt en stor etta på ca 40 kvadrat tror jag. Tror hyran är på ca 4500 i månaden. Ligger riktigt centralt, 5 minuter från centrum

    SvaraRadera
  2. Grattis!!!!! Kram Rosine

    SvaraRadera