Positiv

Nu har jag börjat känna mig lite mera positiv, inte långt kvar tills Marcus kommer hem nu! Istället för att gå och klaga på att jag saknar honom så känner jag nu att jag känna glädje när jag tänker på det. Förut kunde jag inte tänka på att han var borta, kändes så jobbigt, men nu känner jag bara att jag kan räkna ner dagarna och att de kommer bli så härligt när vi ses igen!

                                              Tror detta är den första bilden vi tog tillsammans<3


Har varit på lite arbetsintervjuer denna vecka, en idag, har varit borta hela dagen. Inte så jätteroande då man har mycket att göra men de måste göras. Och en dag har ju gått, alltid trevligt när man längtar efter nåt som man kan se inom räckhåll.

Nu ska jag ta mig en cider och käka lite naturgodis. Har bestämt mig för nu att jag inte ska äta godis, chips, skräpmat eller kakor fram till sommaren, åtminstonde. Har gått upp en del och det ska stoppas upp i tid, innna det blir så mycket att man inte kan gå ner det. Jag är bestämd av mig, det här ska jag klara!!

Hoppas ni har det bra
Kram Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar