Friday afternoon

Sitter och väntar på mat, Marcus grillar. Kommer bli namnam:)
Kom nyss hem från stan där jag varit och shoppat lite och sen fikat med tjejerna. Köpte mig en examensklänning, väldigt fin och ganska enkel. Ska lägga upp en bild på den inom en snar framtid, precis som bilderna från i påsk och från vår 6-månadersdag som vi firade i tisdags:)

Har varit rätt dåligt med bilder på senaste tiden men jag ska bättra mig.

Håller på med examensarbetet fortfarande, börjar få ordning på det...men det är rätt mycket kvar.
I påsk var vi hemma hos Marcus föräldrar där vi bla åkte båt och fiskade, åt påskbord, träffade hans kompisar, träffade släkten och jag var ute och red med hans mamma. Så det hände en del. Himla fint väder var det med, så en del solning blev det. Dessvärre fick jag rejäla solexem....men de börjar försvinna nu.

Nu ska jag se om han behöver hjälp med maten, de e bra att ha en kille som är nästintill lika duktig som en kock:)

Ha de bra
Kram Carro

1 kommentar:

  1. Vad händer med jobbet om du inte lyckas klara av examensarbetet?

    SvaraRadera